همشهری آنلاین: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رسانه ملی نقش زیادی در توسعه و ترویج قرآن دارد و قابلیت آن را دارد که بتواند در جامعه تحول ایجاد کند و البته برنامه‌های قرآنی مانند طرح قرآنی ۱۴۴۸ نیز خیلی موثر است و می‌تواند مردم را متحول کند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم اختتامیه طرح قرآنی 1448 در سالن همایش‌های صدا و سیما، با اشاره به نوجوانانی که در طرح قرآنی 1448 حافظ قرآن شده‌اند و به اجرای برنامه حفظ می‌پردازند، گفت: وجود این نوجوانان حافظ قرآن از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تشویق‌های مقام معظم رهبری و انس ایشان با قرآن است.

ايرنا نيز نوشت: علي دارابي، معاون سیما سازمان صدا و سيما جمهوری اسلامی ایران نیز در اين مراسم با قدردانی از دست‌اندکاران برگزاری طرح بزرگ قرآنی 1448 گفت: به برکت این نهضت بزرگ قرآنی از سه سال گذشته تا کنون حدود 12 میلیون نفر در کشور در این مسائل قرآنی مشارکت دارند كه امیدوارم دوره بعدی این طرح به لحاظ کمی و کیفی در برگزاری آن شاهد شکوه بیشتری باشیم.

دارابی خاطرنشان کرد: باید در برنامه‌های معارف و دینی اصل طرح بر مبنای وحدت مسلمانان برنامه‌ریزی و انجام گیرد و از هر گونه تفرقه‌افکنی جلوگیری به عمل آید.

مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما نیز گفت: بیش از چهار میلیون نفر در طرح بزرگ قرآنی 1448 بر مبنای سبک زندگی مشارکت داشتند.

حسن گروسی اظهار داشت: در سال جاری نوآوری در طرح 1448 انتخاب آیات با سبک زندگی از مهمترین اقدامات انجام گرفته است.

در پایان این مراسم در یک قرعه کشی نمادین تعدادی از شرکت‌کنندگان معرفی شدند.

کد خبر 271312

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha